Tuesday 29 March 2016

Uusi elämä, uusi alku

Päätin aloittaa puhtaalta pöydältä myös blogin, kun elämäkin otti uuden suunnan. Vanha blogi löytyy osoitteesta http://zuvarabudafinzim.wordpress.com.

Elämä jatkuu ja rakkaus Zimbabwea kohtaan kasvaa, vaikka tuleva exäni kasvattaa mahaa pitkäaikaisen tyttöystävänsä kanssa. Olen helpottunut vapaudesta, tilanne oli pitkään äärimmäisen ahdistava ja oikeussalit tulivat tutuiksi ja punainen peittoni muodostui turvasatamaksi. Kuudes vuosi maassa on alkanut uusin kääntein. Jatketaan siis rakastamista.





3 comments:

  1. No hittolainen!
    Sinä kun sanoit että olet seurannut mun blogia, niin sitten sä myös tiedät mitä mä olen mieltä punapäistä ;)
    Hieno homma kuitenkin että "tavattiin" ja jos sopii, niin laitan tämän sun blogis lukulistalleni elikkäs Talag'h Malar'iin.
    Taidan käydä katsomassa myös sitä entistä blogias jotta tiedän asioista enemmän.

    Mukavaa keskiviikkoa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Älä sitten vaan missään nimessä poista tuota vanhaa blogias!
      Lueskelin sitä jonkin matkaa ja huomasin yllättyväni tämän tästä koska se kulttuuri on niin erilainen ja muutenkin mutta teksteihin pitää syventyä ajan kanssa ja sen aion myös tehdä.

      Delete
    2. Tiiänhän mie tämän punapääasian. Hih. Ja juu, lisää vain.

      En poista vanhaa, se saa rauhassa jatkaa elämäänsä, js mä jatkan omaani täällä.

      Delete