Tuesday 21 June 2016

Tänään tapahtui vähän enemmän.

Aamulla puoliksi hereillä autoon, toimiston lakaisu, vierailu Musasa projectilla, uuden kuskin ensimmäisen tilityksen vastaanottaminen, epäterveellinen kokis+pullasämpylälounas, muutaman "ollaaksystäviä"-kysymyksen torjuminen, kuperkeikka tietä ylittäessä, autojen pysäytys ja peukun näyttö, nolostumisen poispyyhkiminen, postissa kimpaantuminen (ei varmana oo kahta dollaria usaan! Ei valmana! ikinä missään muussa postissa en oo maksanu kahta dollaria! ai 1.90? No se ei kyllä ole kaksi vaan alle! kylläpä sanoit kaksi!), postista ulostautuminen merkkien kera, lapsen murungu-kommenttiin reagoiminen: iwe!, saman kuulleen miehen kanssa juttelu sen hetken kun samaan suuntaan kuljettiin, valkonaamahiusten koekanituksen kohteena oleminen lähikampaamossa, toimistolla koomaaminen, kotiutuminen. Ja nyt istun tässä.

Semmoinen päivä. Maanantainakin olin toimistolla, muttta vain puoli päivää. Laukkasin sinne puoliunessa puoliltapäivin (se unirytmi?) ja tulin kyydillä takaisin. Avaan tuota lyhyttä facebook-päivitystä piakkoin, nyt olen päänsärkyväsynyt, enkä taida kyetä tämän fiksumpaan. Piti vain tulla sanomaan, että elossa ollaan jne.

Ja kuvia ei vieläkään, mikä vika tuolla OneDrivessa nyt oikein on?

Päivän ylin 23 C (Real Feel 27C.. okei ja mulla oli ohut pitkähihainen..)
Yön alin 7 C (sama in real)
Nyt 14 C (RF 13 C)
Aurinko nousi 6:26
Aurinko laski 17:29

8 comments:

  1. Mulla on lumia, ei synkkaa pilveen kuvia automaattisesti nyt..Täälläkin päänsärky, itse aiheutettu, join kalsarikännit eilen :-D

    ReplyDelete
  2. Mun Lumia sanoo, et ois muka ladattu, mut sit se ei muista edes sisäänkirjautumista, suurempi ongelma on mun selain, joka sanoo, että error, ja päivitä pian uudestaan tms. Eikä mitään näy. Huoh.

    Hehe, mun päänsärky lienee eniten väsy ja liian vähän vedenjuominen -tyyppistä. :D Koitahan parannella!

    ReplyDelete
  3. Mieluummin kuuma ja pitkähihainen mukana, kuin kylmä ja ei -hihaista.

    ReplyDelete
  4. Juu, kiva että olet elossa :). Jaksamista sulle. Sun päivityksiä on mukava lukea. Kiitos blogistasi!!! Pidä hyvää huolta itsestäsi kaunis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos itsellesi kommenteista ja samat sanat sinne!

      Mielenpäällä ois asiaa, niinkuin esim tuo tiistain tarkempi selittäminen (vaikka tulihan tuossa noi oleellisimmat, mutta esim. Musasa-reissun tulos jne), mutta oon jumittunut. Pian kuitenkin!

      Delete
    2. Hei ja tuosta, sun päivityksiä on mukava lukea, saattaa tulla olo, että 'ahaa, se tykkáä lukea myös kun on kurjia hetkiä mulla'----en tietenkään noin tarkoittanut. Itsellä usein samankaltaisia tunteita ja oloja...ja on mielenkiintoista myös lukea elämästä siellä 'kaukana', niin erilaisessa kulttuurissa, missä itse nyt olen. Lukea ARJESTA kun noita matkaoppaita on aina enemmän löydettävissä. Terkkuja ja aurinkoista viikonloppua!!! Sääli, että olet noin kaukana, muuten ehdottaisin kahvilla käymistä.

      Delete
    3. Kyllä mä ymmärsin, don't worry. :) Ja se onkin yksi tarkoitus tässä, mielialojen purkamisen lisäksi, tuoda esille ihan sitä normaalia eloa ja arkea täällä. Tästä maasta kun on vähän hankalampi löytää muuta kuin negatiivisia uutisia. Kaikista hankaluuksista huolimatta täällä kuitenkin eletään ihan niinkuin muuallakin. :)

      Kahvilla/teellä käynti olisi niiiiiin mukava idea nyt, mutta pitää tehdä se yksin. Uunissa sitruuna-appelsiinimuffinsit, saapi nähdä.

      Joten tyydytään näin sähköisiin terveisiin ja aurinkoa sinne myös!

      Delete